RSS

Tuesday, July 15, 2014

Blog dah start bersawang!!

Assalamualaikum wbt....

Salam Ramadhan & Salam Nuzul Al-Quran...

Dah berzaman tak update blog ni, rasenye tahun lpas mcm excited nk update tp tak publish pon...duk dlm kotak draft lame2....die malu kot nk publish...hahaha...oke, arini dh masuk 16 ramadhan...pejam celik pejam celik dh nk raye...tp mcm xde feel sgt la nk raye...mgkin sbb umur dh meningkat kot...hehe..meningkat je tau bukan tua...haha...mcm biase, dlm buln puase mcm ni aku sibuk siapkan tempahan biskut raye...tahun ni aku jual 3 jenis biskut je...xlarat nk buat byk2...siang dh keje, mlm je la mase utk aku baking2 ni...mane nk siapkan tempahan kek lg...Alhamdulillah...tu semua rezeki yg ALLAH bg...walau penat mcm mane pon aku tak nak mengeluh sbb ape yg aku buat ni adalah keinginan aku sndiri...so, bile aku yg mulekan aku kene la go on...aku xsuke buat keje yg separuh jalan ni, kecuali mmg something yg aku buat bukan atas kerelaan aku sndiri (kerna terpaksa aku relakan)...cehh...mcm drama kt tv plak kan, maklum la tgah demam dok tgok cite tu...kacak kan si zin tu..wahahaha...melting wei tgok watak die...haha...(berangan jap)...

pasal my life tak banyak berubah pon, status still single but not available..hihi...cume dulu student skrg dh jd pekerja...

nmpk tak muke aku mcm dah semakin kembang...dgn mata yg mcm panda...huhuhu...nk buat mcm mane, wanita bekerjaya la katekan..ahaha...actually mcm tak berape percaye yg berat badan nk naik sebenarnye ni...hmmm......i can't belive it!!!!!    abaikan kotak2 biskut munchy belakang tu...ni kes curi tulang ni...org suruh stock take aku g selfie...haha

ni adik aku..umur die 18 tahun....dh besar rupenye adik aku....rase mcm baru semalam die masuk skolah menengah....hahaha....aku dh kenape, tetibe letak gmbr adik aku....hihihi...bukan ape, dh nk raye kan, so mule la rindu dgn adik2 yg duduk di perantauan tu...cehhh...mcm jauh sgt je kan...rindu dgn suasana rumah yg riuh rendah dgn gelak ketawa adik2...walaupun kdg2 penat nk layan permintaan dorg yg suruh aku masakkan mcm-mcm, tp tu semua kenangan beb....nmpk tak yg aku ni sebenarnye seorang akak yg baik...hahaha..oke, dh penat membebel, dah sampai mase utk aku balik kerumah, dh nk pukul 6 kan...so.........sekian utk hari ini....



Selamat Berbuka...

Assalamualaikum...

0 comments: