RSS

Wednesday, July 16, 2014

Mood rajin nk update blog

Assalamualaikum wbt....

Time-time tak de keje kt opis ni rajin la plak nk update blog kan...haha..gunekan kemudahan yg ade, wifi laju ade klu  tak digune kan membazir...wahahaha...(muke jahat)..arini rase mcm nk cite pasal perkembangan bisness bakery aku...so far alhamdulillah, dah semakin maju walaupun dalam kadar perlahan...bak kate org, sedikit2 lame2 jadi bukit...nk berjaya kene la mule dr bawah kan...skrg dh start amik tempahan utk mcm2 majlis...kek pengantin pun ade...huhu...alhamdulillah...rezeki dr ALLAH...jom tgok sebahagian gmbr kek yg aku berjaya hasilkan...
 yg ni Rainbow cake with cream cheese frosting
 choc moist cupcake with fondant deco
 choc cupcake with choc ganache deco
 choc moist cake with choc ganache deco
 choc moist cupcake with buttercream
 pandan sponge cake with buttercream
 cake in jar (choc + cream cheese + choc ganache + fresh cream)
 snow cheesecake
  choc moist cake with choc ganache deco
pandan sponge cake with buttercream
byk kan? hahaha..ni pun ade lg yg aku tak jumpe gmbr...nti dah jumpe aku upload lg..
ni pun kdg2 aku terpaksa tolak tempahan disebabkan masa yg tidak mencukupi...dgn hobi aku yg suke melancong lagi kan...huhuhu...kdg2 sampai tak tido mlm jgk aku menyiapkan...wlupun penat tp aku enjoy sbb baking ni boleh buat aku hilang stress...kdg2 kalau stress sgt aku g dapur, godek2 ape yg ade, then siap!!!! jadi la something yg boleh dimakan...hahaha...inila kegilaan aku skrg...sanggup berhabis duit beli brg2 baking...klu dikira beriban jgk aku dh abiskan semua nya...ok la, kecur plak tgok kek2 bulan pose ni...next entry nk cite pasal travel plak...daaaaa....

Assalamualaikum....

0 comments: